• jsme Servis 3P

    počítačoví guru, kteří Vám pomohou
    IT konzultanti, systémoví integrátoři, správci

     

    uvodni-foto

Správa a konzultace ICT, systémová integrace, kamerové a zabezpečovací systémy a další –
vše profesionálně pro malé a střední podniky

Nezatěžujeme Vás péčí o IT

Prodiskutujte s námi své požadavky a přenechejte starosti s IT na nás.

Vytváříme moderní řešení

Pracujeme rychle, kreativně, efektivně a s radostí.

Zajistíme hladký chod

Jsme technologičtí nadšenci, kteří milují to, co dělají.

4 jednoduché kroky k úspěchu, nejen při systémové integraci

vaše požadavky

1. Vyslechneme si Vaše požadavky

Na počátku spolupráce je nezbytné pozorně vyslechnout představy a potřeby klienta.

Promluvit s klíčovými pracovníky osobně i videohovory a nahlédnout do aktuálního fungování procesů či systémů.

2. Provedeme rozbor

Následuje detailní analýza a souvislosti zavedených procesů a postupů.

Zdokumentujeme současnou techniku, postupy, programové vybavení a ostatní prostředky.

rozbor
představujeme řešení

3. Navrhneme řešení

Dostanete od nás popis stavu a návrhy k rozvoji.

Využíváme nejnovější nástroje a trendy, které mohou ušetřit čas při opakované či snadno strojově zpracovatelné činnosti.

Najdeme-li možná zlepšení, tak navrhujeme změnu a provádíme ve spolupráci s Vámi revizi řešení.

4. Začneme s realizací

Navazujeme krátkodobou, či dlouhodobou spolupráci.

Začínáme s realizací našimi prostředky a ve spolupráci s třetími subjekty.

realizujeme

Kdo jsme a čím se zabýváme

Jsme společnost poskytující od roku 2004 veškeré služby v oblasti ICT/IT a systémové integrace.
Provádíme správu sítí klientů od malých až po velké, pomáháme klientům hledat ICT/IT řešení, optimalizovat náklady.

ČÍM SE VLASTNĚ ZABÝVÁME?

Provádíme správu ICT (informační a komunikační technologie),
poskytujeme podporu a školení uživatelům,
konzultujeme ICT řešení a procesy, jejich aktuálnost a přiměřenost potřebám,
dodáváme hardware a software pro naše (smluvní) klienty,
provádíme systémovou integraci (spojování mnoha rozličných systémů do jednoho spolupracujícího celku),
spravujeme a využíváme mobilní a cloudové služby,
webové stránky vytváříme a spolupracujeme na jejich návrhu a tvorbě,
instalujeme a spravujeme EZS – elektronické zabezpečovací systémy,
instalujeme a spravujeme CCTV – kamerové systémy,
instalujeme a spravujeme EVS/ACS – elektronické vstupní/přístupové systémy,
umíme automatizaci Loxone,
zabýváme se i průniky do jiných oborů, kde se ICT objevují stále častěji.

  • Jsme profesionálové

    Denní sebevzdělávání, testování, diskuze a praxe z nás dělají skutečné odborníky. Být profesionálem neznamená jen dlouhodobě pracovat v oboru. Je potřeba se intenzivně dále vzdělávat, sledovat nové trendy a technologie, zkoušet je, diskutovat o nich. Být profesionálem není jen znalost nasazení řešení, ale také reálné zvážení přínosů a negativ pro klienta, schopnost mu poradit. Jen tento přístup umožní dlouhodobě udržet klienta v rychle se modernizujícím světě.

  • Práci děláme s nadšením

    Děláme práci rádi, tedy lépe, zajímáme se o nové technologie a zkoušíme je. Neexistují jen rozdíly v odbornosti pracovníků, ale i v jejich nadšení a „lásce“ k práci. K mnoha problematikám je třeba přistupovat komplexně. Zde se ukazují rozdíly mezi těmi, kdo jen dělají dobře svoji práci ve svém oboru, a těmi, kdo jsou schopni se podívat nadhledem příbuzných oborů, o něž se přirozeně zajímají, a vytvořit jednodušší, elegantnější a uživatelsky příjemnější řešení.

  • Jsme kreativní

    U práce přemýšlíme, zlepšujeme postup a její výsledek a Vy dostáváte stále lepší služby. Práce se dá dělat mnoha způsoby, my hledáme vždy tu nejlepší cestu k cíli. Nám šetří čas a úsilí, Vám peníze. Postupy sdílíme a stále hledáme nové. Existuje mnoho problémů, u nichž není jasně dáno řešení a je třeba využít našich znalostí a zkušeností tak, abychom neplýtvali časem a prostředky klienta.

  • Neodcházíme od nedokončené práce

    Pokud je potřeba, pro nás pracovní doba nekončí, dokud není hotovo. Možná jste již zažili situaci, kdy Vám někdo řekl: „Skončila mi pracovní doba, pokračování příště“ a odešel od rozdělané práce. Nebo jste na svůj požadavek dostali odpověď: „To nejde“ a tím pro něho byla práce vyřešena. To se Vám u nás nestane!

Nejdůležitější tváře naší firmy

Ing. Pavel Švéda

CEO & co-founder

Petr Švaříček

CEO & co-founder

Ivan Brchaň

chief technician

Ing. Petra Šlamborová

back office

office@servis3p.cz

+420 277 003 598

Kde čerpáme informace

Neustálé vzdělávání

  • Pravidelná školení.
  • Denní porce zkušeností.
  • Sebevzdělávání pracovníků v oboru specializace.
  • Předávání zkušeností v rámci firmy.

Bohaté zkušenosti

  • Jsme 18 let na trhu.
  • Pracujeme pro více než 33 klientů.
  • Spravujeme asi 320 serverů a stanic.
  • Blížíme se k číslu 860 realizovaných projektů.

Partneři

 

  • NEVÁŽNĚ

    Taťko, potřeboval bych nový počítač.
    – A kouzelne slovíčko?
    – Sakra! Dneska už je všechno zaheslované!

  • NEVÁŽNĚ

    Vždy, když dávám večer děti spát, přemýšlím, jestli je mám “uložit” anebo “uložit jako”.

  • NEVÁŽNĚ

    Tatranky.zip – energie sbalená na cesty.

  • NEVÁŽNĚ

    Kdy je člověk maximálně ztracený ?
    Když ho ani Google nenajde.

  • NEVÁŽNĚ

    A Bůh pravil: „Noe, udělej zálohu.. budu formátovat.“

  • NEVÁŽNĚ

    Pojmenoval jsem svojí Wi-Fi síť „Jestli jsi frajer, tak mě hackni“.
    Dnes ráno se vzbudím a síť je přejmenovaná na „Výzva přijata“.

  • NEVÁŽNĚ

    Informatik: „Ptali se mě, jestli vůbec mám přátele.“
    „Jasně, že mám. Všechny díly.“

  • NEVÁŽNĚ

    Otázka: „8 zedníků postavilo zeď za 10 hodin, kolik času to zabere 4 zedníkům ?“.
    Odpověď: „Nezabere to žádný čas, zeď již byla postavena“.

  • NEVÁŽNĚ

    Soutěžní akce spammera:
    Pošlete 10 adres svých přátel a já vás vyškrtnu ze své databáze !

  • NEVÁŽNĚ

    Sedí Kájínek v cele a přivedou mu nového spoluvězně.
    – „Jsem Kájínek a sedím tady za vraždy. Za co ty?“
    – „Stáhnul jsem si o tobě film.“

  • NEVÁŽNĚ

    Virtuální znamená, že nikdy nevíte, odkud přijde následující bajt.

  • NEVÁŽNĚ

    Kolik je osm trilobitů ? No přeci jeden trilobajt !

  • NEVÁŽNĚ

    Přijde hacker do kostela ke zpovědi a říká: „Otče zhřešil jsem“.
    „A kolik toho máš ?“ ptá se kněz.
    „No, vešlo by se to na dvě diskety.“

  • NEVÁŽNĚ

    Sedí dva smutní informatici v serverovně. Přijde třetí a ptá se: „Proč jste tak smutní ?“
    „No, včera jsem byli v hospodě a pak jsme měnili hesla..“

  • NEVÁŽNĚ

    Zentiva žaluje Apple za zkopírování nápadu.
    Vyráběla totiž tablety dávno před ním.

  • NEVÁŽNĚ

    Víte, jak poznáte, že jste závislí na internetu?
    Když narazíte autem do svodidel a první, co hledáte, je tlačítko Back.

  • NEVÁŽNĚ

    Fejsbook je jako lednička.
    Chodíte tam každých 10 minut, i když víte, že tam nic není.

  • NEVÁŽNĚ

    Co volá programátor, když se topí?
    F1, F1, F1!

  • NEVÁŽNĚ

    Pokud je Internet Explorer dostatečně statečný na to, aby se tě zeptal, zda ho chceš jako defaultní prohlížeč, neříkej, že ty nedokážeš pozvat dívku na rande.

  • NEVÁŽNĚ

    Kdo se směje naposledy, má největší ping.

  • NEVÁŽNĚ

    Kolik programátorů je potřeba na výměnu žárovky? Žádný, to je chyba hardwaru.

  • NEVÁŽNĚ

    Žena posílá manžela programátora na nákup: „Kup dvě nožičky klobásy a když budou mít vajíčka, kup jich deset.“
    Muž jde na nákup: „Máte vajíčka?“ „Ano.“ „Tak mi dejte deset nožiček klobásy.“

  • NEVÁŽNĚ

    Víte, jaký e-mail má maďarská sova?
    hu@hu.hu

  • NEVÁŽNĚ

    „Pepíčku, proč máš v diktátu takové mezery?“
    „To jsou prosím místa na reklamní bannery.“

Co o nás říkají naši klienti

Díky teamu Servis 3P se mohu plně věnovat řízení firmy. Je potěšení s nimi spolupracovat – Velmi kreativní a inovativní team.

Svědomité zajišťování správy, údržby a systémové podpory společností Servis 3P. Spolupráce na profesionální úrovni a flexibilita.

Máme ty nejlepší zkušenosti s pracovníky týmu Servis 3P. Spolupráce s nimi znamená IT bez starostí. Profesionální, flexibilní a práce dle požadavků. O naší spokojenosti vypovídá nejlépe délka naší spolupráce.

Když je nejhůř, a to je při práci s počítačem pořád, volám Servis 3P. Ještě nikdy jsme od nich neslyšel obvyklou ajťáckou súru „tak s tímhle problémem jsem se ještě nesetkal“.
Oni problémy nemají. Ty mám já a oni je řeší.

Velmi úzká spolupráce a ty nejlepší zkušenosti při správě všech našich technologií. Pokud je nějaký problém, lidé ze Servis 3P najdou vždy vhodné řešení a realizují ho.
Umějí si poradit i s jinými technologiemi než jen IT.

KONTAKTUJTE NÁS

na telefonu +420 277 003 598
nebo napište zprávu do formuláře

Máte-li jakékoliv dotazy, poptáváte služby či zboží, tak nám zavolejte nebo napište, prosím.

1 + 0 = ?

Podpora

Teamviewer pro Windows

Potřebujete-li vzdálenou pomoc pro počítač s operačním systémem Windows, tak můžete spustit rychlé jednorázové připojení pomocí programu TeamViewer staženého z našeho webu nebo, v případě potíží, přímo z webu výrobce. Jakmile tak učiníte, tak se s námi spojte telefonicky nebo přes ticket systém a sdělte nám potřebné údaje a podrobnosti obtíží.

TeamViewer pro Windows je zde

Teamviewer pro Mac OS

Potřebujete-li vzdálenou pomoc pro počítač s operačním systémem Mac OS, tak můžete spustit rychlé jednorázové připojení pomocí programu TeamViewer staženého z našeho webu nebo, v případě potíží, přímo z webu výrobce. Jakmile tak učiníte, tak se s námi spojte telefonicky nebo přes ticket systém a sdělte nám potřebné údaje a podrobnosti obtíží.

Teamviewer pro Mac OS je zde

Založení ticketu podpory

V nejbližší době bude spuštěn ticket systém, v němž bude možné zadat a oznámit požadavek na podporu.